Zamówione produkty możesz zwrócić aż przez 100 dni i nie ponosić żadnych dodatkowych kosztów!
Jako jeden z nielicznych sklepów internetowych FabrykaZegarków.pl wydłuża ustawowy okres, w którym możesz zwrócić lub wymienić zakupiony produkt. Masz aż 100 dni, by podjąć ostateczną decyzję dotyczącą zakupu zegarka lub biżuterii.
W jakis sposób wymienić lub zwrócić produkt w naszym sklepie? Oto 3 proste kroki.
Wypełnienie formularza zajmie tylko chwilę. Pobierz, wydrukj i dołącz do zwracanej przesyłki, a my zajmiemy się resztą!
a. Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy za zakupiony produkt:
Pobierz formularz zwrotu (pdf)
b. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny:
Pobierz formularz wymiany (pdf)
Wypełnij krótki formularz zamówienia kuriera - jego wypełnienie trwa 3 minuty.
Wybierz dogodny dla siebie termin, kiedy kurier odbierze paczkę. Nic nie musisz płacić, przesyłka zamówiona w ten sposób, jest już opłacona.
Jeśli wolisz zwrócić przesyłkę w dowolnym momencie, to skorzystaj z Paczkomat® InPost! Wejdź na stronę Szybkie Zwroty InPost i wypełnij formularz dostępny na stronie:
Pamiętaj, by uzupełnić dane takie jak nr zamówienia, email i nr telefonu. Otrzymasz powiadomienie z InPost z numerem zwrotu - umieść ten numer na przesyłce i oznacz czy jest to ZWROT, WYMIANA czy REKLAMACJA, abyśmy mogli szybciej rozpatrzyć Twój zwrot. Udaj się z nim do wybranego Paczkomat® InPost i nadaj przesyłkę BEZPŁATNIE.
Pamiętaj, żeby zabezpieczyć przesyłkę i dołączyć do niej wypełniony formularz zwrotu lub wymiany.
Gdy kurier odbierze od Ciebie paczkę, będziemy jej wyczekiwać u siebie.
Następnie rozpatrzymy Twoją prośbę, a razie potrzeby - skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.
W zależności od wybranej opcji, Twój zwrot lub wymiana będzie wyglądać w następujący sposób:
W przypadku zwrotu produktu: W ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócimy koszty związane z zamówieniem zwracanego produktu. Zwrot nastąpi tą samą drogą, którą zamówienie było opłacone, lub na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.
W przypadku wymiany produktu: W ciągu 14 dni od otrzymania paczki wyślemy do Ciebie nowy produkt. Wyjątkiem może być sytuacja, w której wskazany produkt nie będzie dostępny, lub będzie miał ograniczoną dostępność. W każdej z tych sytuacji - skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy w procesie zwrotu lub wymiany, skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta.